Praktische informatie

korrie-uitgelicht

Op deze pagina treft u de volgende onderwerpen:


Openingstijden

De praktijk is geopend op dinsdag, woensdag en donderdag van 9:00 uur tot 17:00.

Telefonische bereikbaarheid

De praktijk is doorgaans telefonisch bereikbaar op dinsdag en donderdag van 9 uur tot 12:30 uur en van 13:00 tot 17:00 uur.

Op woensdag is de praktijk doorgaans telefonisch bereikbaar van: 13:00 uur tot 17:00 uur.

Tarieven

Voor niet verzekerde zorg hanteer ik een uurtarief van € 90,-.


Wachttijden

Aanmelden: u kunt zich per mail of telefonisch aanmelden.

Behandelingswachttijd: de wachttijd tot de intake is momenteel circa 9 weken.

Laatste actualisatie getoonde wachttijden: 22-04-2021

Melding Nederlandse Zorgautoriteit:

“Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u altijd contact opnemen met de zorgaanbieder of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u ondersteunen, zodat u binnen 4 weken vanaf uw eerste contact met een zorgaanbieder een intakegesprek krijgt en dat de behandeling binnen 10 weken is gestart. Dit zijn de maximaal aanvaardbare wachttijden, die door de zorgaanbieders en zorgverzekeraars gezamenlijk zijn overeengekomen (de treeknormen) “


Zorgverzekeraars waarmee de praktijk een contract heeft

Klik hier om een lijst van zorgverzekeraars te zien waarmee Psychologiepraktijk “In de branding”  een contract heeft.


Kwaliteitsstatuut

Klik hier om het kwaliteitsstatuut van Psychologiepraktijk “In de branding” te bekijken.


Klachtenregeling

Iedere geregistreerde hulpverlener dient zich te houden aan vastgelegde beroepsethiek en procedures. Soms worden er fouten gemaakt of voelt u zich onheus bejegend. Uiteraard hopen we dat u dit bespreekt met uw hulpverlener. Misschien met iemand erbij die u terzijde staat, misschien middels een brief. Maar soms zijn de verhoudingen daarvoor te verstoord geraakt of komt u er met uw hulpverlener niet naar uw tevredenheid uit. U kunt dan een klacht indienen tegen uw hulpverlener

U kunt uitgebreide informatie over deze bij wet geregelde zaken vinden op de volgende website: Nederlands Instituut voor Psychologen (NIP)

Psychologiepraktijk “In de branding” is voor de klachten- en geschillenregeling Psychische en Pedagogische zorg aangesloten bij P3NL.

Klik hier om de klachtenfolder te bekijken.

Klik hier om het klachtenformulier te bekijken.


Privacyverklaring

Klik hier om de privacyverklaring van psychologiepraktijk “in de branding” te bekijken.